marți, 23 septembrie 2008

Flower Power-ed

Flowers give you the power

Power to have the flower

The power of the flowers

Power like a flower

Power tore the flower...

Aceste titluri au pierdut preselectia la „titlul articolului”:)




Cand nu mai ai cu ce sa umpli golul dintr-un layout, mai poti pune o floricica...doua... Daca masa de lemn ti se pare prea goala, poti picta niste floricele. Sunt absolut de acord...eu as picta unele si pe pereti...daca ar fi ai mei cei care ma inconjoara.
Cand mi se rupe vreun lucru, sau il patez, totul este remediat usor: cos o floare sau aplic altceva:p tot cosand...are mama asa o fata gospodina...Pacat ca nu-i prea place sa spele: sunt in plin razboi al sfarsitului lumii cu sosetele – cand ma gandesc sa le spal, imi vine sa-mi cumpar altele (nu-i spuneti maica-mii – am facut asa cu o pereche...sau doua).
Mda, bine, mi se sopteste in casca sa nu mai spun: ca iar raman nemaritata – e a doua oara cand ajung la gandul asta, desi nu ma framanta absolut deloc.. Acum, daca tot am dat din casa, sa mai torn: am niste manusi galbene cu care spal – caci sunt lucruri fine pe care nu-ti poti permite sa le strici la masina de spalat (indeletnicire la care ma specializez: nu mi-a intrat nimic la apa, insa am schimbat culoarea mai multor lucruri – cat m-am putut enerva: adica ce-i aicea: bar de negri? Pui cu buna credinta bluzitza bej in masina si ea iese gri de acolo?) Problema e ca nu stiu unde gresesc: o fi programul, sau nu stiu exact ce lucruri ies? Mister...Asa ca mai bine imi iau imbracamintea de chirurg si efectuez operatia pe „sapun deschis”in lighean (cuvantul asta chiar suna ca unul care desemneaza un obiect ce se ocupa cu lucruri murdare). Inca din facultate am produs efecte cu acele manusi in randul colegelor de camera: „vai, draga, ce fandosita...”Hm: de cate ori sa va spun ca detergentul imi face niste rani mici, adancite de rufa ce trebuie chinuita intre degete, si v-am mai spus ca fac alergie – nu la spalat neaparat, ci la o substanta din detergent – studiile mele au aratat! Dupa ce colegele s-au obisnuit sa ma vada pe la baie cu manusile galbene, am inceput sa nu-mi mai impaturesc la linie lucrurile din dulap – dulap pe care il imparteam cu cea mai ordonata dintre ele. Ghinion: „Alina, e cam dezordine...”Eu: da? ti se pare”...nu e ceea ce vezi, nu e ceea ce crezi...

Uite la ce povesti ma aduc niste flori: gata, nu mai zic...pana data viitoare.

May the Power Flower be with you!



8 comentarii:

Florina V spunea...

artistii trebuie sa creeze. ca sa creeze trebuie sa se simta liberi. ca sa se simta liberi trebuie sa fie inconjurati de reguli incalcate. dezordine, picturi murale/rupestre ;))
dezordinea e creativa. mai grav e cand ajungi la jeg creativ! :))))))))))

Anonim spunea...

lu' Eminescu, lu' Beethoven, lu'nu mai stiu cine le-a iesit si cu jeg - cred:)
Si nu cred ca e adevarat ca tre sa te duci in pestera ca sa creezi - mai bine in padure.
A, si poti lasa niste vase nespalate:p n-o zbura muza departe!

pantacruel spunea...

off topic. acum am vazut 11-le tau feminin, alina. feminin :) il voi aprofunda cand ajung acasa. merci ;)

Alina Zaharia spunea...

Cu mare placere - asa am mai trecut si eu in revista ce am mai citit si mi-am facut si o lista cu ce o sa citesc.
So, mersi si eu!

Anonim spunea...

Clar ca-ti vine sa-ti cumperi alte sosete atunci cand toate pe care le ai se muta din dulap in cosul de rufe! Si mie mi se intampla la fel si chiar am facut chestia asta de cateva ori (nici mama nu trebuie sa stie :D ) Totusi nu cred ca raman nemaritata din cauza asta (si de fapt daca raman nu ma prea intereseaza acest aspect). Nah, faza e ca uneori se pierde atata timp cu treaba asta complicata a spalatului de rufe! Si stim cu totii ca "time is money" ...asa ca degeaba ne cearta mamele ca aruncam banii pe fereastra de lenese ce suntem. Nu suntem lenese, noi economisim! :D
Cat despre masina de spalat, daca reglezi temperatura la 30 de grade, in principiu, n-ar mai trebui sa se schimbe culorile :D . Desi cu masinile de spalat nu se stie niciodata.

Anonim spunea...

Bine ai venit! O sa tin minte faza cu 30 da grade...numai ca mie mi se parea ca daca pun la 60, iese jegul mai abitir:p

Anonim spunea...

Bine te-am gasit! :) Acuma drept ii ca daca-i mult jeg trebe temperaturi mai mari :D Da daca-i jeg in cantitati normale iese si la 30 de grade.

baby.rux spunea...

yellow!!!!! omg omg;))) (a se citi aici o fericire dusa la extrem)... i'm not the only one!!!!!:D (singura care sa ramana nemaritata sau singura care spala rufe cu manusa galbena?:p)..
lasand gluma pana acum ceva timp spalam si eu la mana si gata, asta pana ce m-am ales cu niste rani de toata frumusetea pe maini si am apelat la manusi de cauciuc galeben.. dar!! ce te faci ca sunt alergica la talk, nici o problema, se pune intai o manusa de bumbac, apoi manusa de spalat (si asa am mainile mici, tocmai bine nu inot prin manusa galbena marimea s). de detergent nici nu mai zic, noroc ca s-a inventat asta lichid, ca de cand au marit concentratia la cel praf tre sa merg in alta camera cand se foloseste, pentru ca ma sufoc.
totusi am o bulina alba, nu am schimbat culori la imbracaminte (au facut-o mami si ralu...:D). asa ca pe langa sfatul bun cu 30 de grade - mai ales la colorate, eu iti mai vand un pont: la 40 e la mine programul cand vrei sa le si fierbi - pune albe, sau lenjerie, dar sa fie de aceeasi culoare. nu pui negru... cand ai bej, alb... mai ales la lenjerie, ca daca e bej si pui negru devine fost gri - trust me! mai ales daca bejul a fost un material mai ..supraelastic;) )
si apropo de flori pe pereti.. eu si ralu avem la "dosar" creatii de genul;))