vineri, 3 octombrie 2008

Cu gafa cat casa:(

Am facut si nefacuta: am facut-o de oaie, de capra si de vaca: am incurcat ziua nuntii unei prietene (dupa ce-am facut, probabil vom fi cunostinte:( – m-am uitat pe calendarul de pe invitatie si am perceput totul ca fiind duminica: am comentat in gand ca de ce au pus nunta duminica, dar nu m-a dus capul sa ma UIT mai bine...m-am uitat la text, am memorat expresii, am zambit la cele haioase, dar...As fi putut scapa din ghearele gafei daca as fi stiut in ce data suntem, dar si cu zilele ramasesem in urma...

Dupa cel mai sincer “iarta-ma”, dupa cum ma asteptam, am inceput sa ma simt rau, vinovata. Incep cu blamari puternice si daca as fi avut o fire mai masochista, as fi trecut si la chinuieli de alta natura. Nu recunosc verbal greselile mici, doar pe cele mari. Insa in ambele cazuri ma consum foarte mult. Parca in ultimul timp nu mai sunt la fel de drastica...In trecut ma pedepseam cu tristete, cu scaderea respectului de sine, cu nervi.

Daca mi-ar fi povestit cineva ca a facut asa ceva, as fi zis ca sigur nu a vrut sa se duca, ca e imposibil sa faci asa ceva. Tocmai cand credeam ca sunt foarte ok, m-am lovit de fapta asta a mea.

Bine, ma duc in colt pe coji de nuci.

5 comentarii:

baby.rux spunea...

ce te faci cand stii care e data, tot spui ah ca vine ziua in care serbeaza prietenii tai casatoria... si apoi desi stii ca esti in 23, treci peste ziua aia... mi s-a intamplat mie.great nu?:) "oare de ce" ca sa citez dintr-un cantec de-al tau.
btw, sa te uiti daca poti la pixarul "cars"- sau masini (dublat in ro pe hbo). are niste chestiuni faine in el:*(

Ambasadoarea spunea...

Da' sa uiti ziua de nastere a celei mai bune prietene cum suna?:(

Anonim spunea...

Cam la fel :D
Io zic sa incepem terapia:
- Buna, sunt Alina si sunt uitomana!:D
Da' nu mai faaaac, m-am lasat!

Anonim spunea...

..da sa intri cu nasul si partile anatomice inconjuratoare in peretele de sticla al unor oarecare locuri de consum, cum ti se pare...?! :d

..si jur ca nu sunt blonda
R.

Anonim spunea...

Mi se pareee...probata:p
Doar ti-am povestit cu usa de sticla a teatrului Metropolis...asta nu pentru ca sunt cascata, ci ca il vazusem pe Razvan Exarhu: ya right!