luni, 30 august 2010

Poze cu perdea

Masca de perdea

Soare mov



Spre terasa

7 comentarii:

Ambasadoarea spunea...

Like :D

Alina Zaharia spunea...

Thanks ;)

baby.rux spunea...

Chiar azi am folosit "culoarea" perdelei" la "desenat":D Sunt superbe pozele.. mai ales a treia...
Ah... la noi e frig deja:)

Alina Zaharia spunea...

Nu stiu de ce am facut o obsesiee pentru mov: l-am pus peste tot! Si daca incepi si tu sa-l desenezi, inseamna ca avem si mai multe chestii in comun;)

Ema spunea...

Buna, Alina! Iti mai amintesti de mine? Eu imi aduc aminte cu placere de primele ore ale mele de engleza cu tine.
Iti las adresa mea de blog ca sa te ajut sa iti aduci aminte.
http://emanuelamihaela.blogspot.com

Alina Zaharia spunea...

Buna Emy! Bineinteles ca imi aduc aminte de tine! Ce profesor isi uita elevii?:p si mai ales o eleva asa frumoasa, desteapta, cu parul ondulat si cu personalitate!

Ambasadoarea spunea...

Alinaaaaa, am cam facut blogul privat. La ce adresa de mail sa-ti trimit invitatia sa ma vizitezi? Scrie-mi la ambasador_for_free@yahoo.com.