luni, 26 iulie 2010

Ce zice o picatura cand se loveste de geam?



- De data asta nu a durut asa de tare!

- Un fleac, mi-am pus casca si genunchiere!

- Important e ca nu sunt singura care cade...mai sunt si alte cascate.


- Daca bate vantul, m-am dus...

- Mi-am cumparat coltzari: nu mai alunec.

- Ce-au zis la meteo...iese soarele?

- Sunt uda leoarca. Sper sa nu racesc.

- Ai vazut-o p-aia? Parca n-a plouat in viata ei!


- "Ploua, ploua, ploua...vreme deee betieee"...hm, ca si cum te-ai putea imbata cu apa rece.

- Mai taci - nu esti decat o apa de ploaie!

Ce-ar putea sa mai zica?

8 comentarii:

Anonim spunea...

distanta cam mare intre picaturi...1 an de zile...

Alina Zaharia spunea...

Sunt multumita ca a plouat...si ca nu m-a lasat inima sa-mi abandonez blogul!

Andrada spunea...

Ar putea sa zica ca rosia - iete floesc! :P

Alina Zaharia spunea...

:)))
fleosc, fleosc, da' si tie iti place ploaia, stiu io!

Anonim spunea...

bine ai revenit!

Alina Zaharia spunea...

Multumesc!
Of, dar ce de anonimi...

copilarim spunea...

ar putea sa zica:"o imbratisare cat o mare"

:)
(sorry ca nu m-am mai delogat de aici sa intru pe userul meu)

Alina Zaharia spunea...

Nu-i nimic Ruxy: asa mai vad ce cercei ai mai creat!

Imbratisari marine si de aici!