duminică, 31 august 2008

Una colorata, una alb-negru...negru, negru

Cam asa a fost vara mea. August s-a intrecut pe sine: s-au intamplat mai multe "aiureli nasparlii" decat anul trecut. Turma a fost scapata de Folk You - de unde urmariti imagini. Treaba faina este ca atunci cand urc pe scena, uit de tot: ma uit in ochii oamenilor (daca imi mai ramane stapanire de sine din toata timiditatea care zace in mine) si ma bucur de ceea ce cant. Anul acesta a fost sunetul foarte bun: deci am avut de ce sa ma bucur...si marea era frumoasa - numai la mine-n suflet vifor: promit ca nu mai fac. O sa "fac" niste cantece vesele-vesele (nici eu nu cred asta, dar daca scriu, o sa fiu nevoita sa ma tin de cuvant).


Cu nisipul gadilitor sub picioare: miaaaam!


Alb-negru, alb-rosu (nu mi se vad ochii bine, de-aia zic:)


Ma bucur ca s-a terminat august (nu dati cu pietre - asa simt io). N-o sa mai fie cald, frunzele o sa se ingalbeneasca, o sa miroasa a scoala si dimineatza va trebui sa ma imbrac mai gros. Asta e.

3 comentarii:

Florina V spunea...

nu vreau la scoala!!! nu mai vreau uniforma, ghizdanel, bentita cu pampoane, caiete dictando cu etichete, pantofiori negri cu bot rotund, nu-nu, nu mai vreau sa vina toamna! singuru' lucru misto la toamna e ca se face mustu' :P uhuhuuuuuuuuuuummmmmm

Alina Zaharia spunea...

Taci cu mama: nu te mai trimit la scoala - gata; te trimit la serviciu: hai, scoala odata!!
Pup after all...

baby.rux spunea...

eu as vrea la scoala...:D !!!! prin clasa 1 asa.. lol.