marți, 17 martie 2009

Aseara in Expirat, maine in Iron City, joi in Nautilius

A iesit fain aseara. M-am auzit cum nu m-am mai auzit de ceva timp. Mi-au iesit si cover-urile...pe nas – m-am linistit pentru ceva vreme. Eu stiam de pericolul de a fi comparat(a) cu originalul (nici macar varianta live:), dar am zis ca imi asum eventualele critici. Aceasta pentru ca sunt piese pe care le iubesc, care ma fac fericita in momentul in care le cant. Nu e vorba de snobism – nici macar de faptul de arata ca si eu pot sa execut triluri ca Alicia Keys. Dar daca se nimereste in public un fan al vreunei imitate, taci chitic si te bucuri de ceilalti ochi si celelalte urechi. Mi s-a recomandat sa abordez piese cu pielea mai putin inchisa. E urat din partea mea sa cant un „Hit the Road Jack” daca n-am voce de negresa. N-avem de unde – mama-tata sunt albi si nici mamaia nu era tzigan. Asa ca ma voi pune cu burta pe compus. Numai ca si aici exista un pericol: lumea nu intra in joc auditiv hedonist la prima auditie – e un pic mai greu. Si risti sa-i plictisesti. Ma voi gandi la alta „strategie”.



Pana una alta – nu renunt la conceptul „mozaic” – adica „una de-ale lor, una de-ale mele” (bineinteles ca aseara am dat "duma" cu eroare 404 si am zis „una de-a mea, una de-a lor” – insa mi-am amintit ca acolo s-ar pune „dintre” si efectuam acordul).



Joi in Nautilius (http://www.danifat.blogspot.com/), in afara de piesele mele o sa cant si piese populare din toate zonele mari ale tarii – ca sa-l multumesc in sfarsit pe taica-meu care s-a tinut de mine sa ascult muzica populara, iar eu continuam cu Bach, Chopin si Beethoven. O sa fac un itinerariu muzical pe harta noastra pescareasca incercand sa reproduc prin cutia de rezonanta din dotare diferite floricele invatate de la mama – ce am putut retine pentru ca mama e de neegalat. Si nu exagerez. O mare bucurie am gasit in restaurantul cu scoici si doua acvarii de pe strada Popa Nan – exista pe scena un pian electronic. Asa ca mai am o surpriza mica pe 19 martie.



Maine in Iron City, este concert cu Zoia Alecu ( http://folkfrate.blogspot.com/2009/03/carari-de-maci.html.) O sa cant in deschidere cateva piese – in functie de ce zice regizorul de scena – sau regizorii. In inchidere o sa fie Cristina Andries, Stefan Tivodar, Mysha, Teddy, Johnny, poate si Dragos - adica numai simpatici.



17 comentarii:

Anonim spunea...

no, ca ma gasesti si in susbsolul postarii asteia, cred ca am luat-o razna :)
alina,
maine canta Zoia Alecu, in Iron? dupa o cura de Dan Puric,la Rapsodia, as trece maine seara ( miercuri, adica) sa o ascult..imi place si Tivodar...trebuie sa fac rezervare? ma minunez si eu de ce mi se intampla, n-am mai ascultat atata folk din scoala generala!
in ce priveste programul promis in Nautilus, chiar regret ca nu pot ajunge de la inceput! mai ai multe surprize?!

Laura

Anonim spunea...

Laura, este fara rezervare, dar sa te pregatesti ca o sa fie inghesuiala:)Lasa, ca folk-ul mai alina dorul - de-aia cant si eu mai des:p
Ne vedem diseara atunci!

pantacruel spunea...

am apelat la pompieri pt reactualizarea blogului tau, dar cica n-au mai putut salva nimic de acolo. inafara de entuziasmul dumitale ;)

Alina Zaharia spunea...

Ma indoiesc ca l-ar fi putut salva - caci il cunosc: e fluctuant! Oare sa-i mai trimit o tura pana la tine - poate te salveaza de ceva incapatanare?

pantacruel spunea...

:)) nu au cum! si oricum au plecat demult :p

Alina Zaharia spunea...

Pai atunci mai punem niste gaz pe folk si mai chemam o data pompierii: ninooo, ninooo!:p

pantacruel spunea...

e incredibil!!!

orice fac imi salveaza numai articolul cu valentinii.
am incercat sa salvez numai ultima pagina, "aseara in expirat...", ca sa il pacalesc cumva.
da' de unde? e mult mai destept decat mine! tot la valentinii ma duce si nu il lasa sa fie actualizat.
cu siguranta e vb de o setare gresita pe undeva. am mai avut o astfel de problema cu blogul oanei despa. dar s-a remediat pana la urma.
la tine insa nu vrea :p

am sa te citesc asa, inapoi in viitor :)

Anonim spunea...

Off, iar tre' sa ma fac dj prin setari. M-am gandit eu ca am facut ceva gresit.
Multumesc asemnea:)Va trebui totusi sa opresc odata viitorul trecutelor erori!

Anonim spunea...

aceeaşi problemă şi la mine şi cum te-am ratat. şi nici andrada n-a zis nimic până în seara cu pricina. şi n-a zis nici de serile următoare. m-am supărat :(

Anonim spunea...

Imi pare rau:(...Hai,ca o sa te introduc in lista de mess!

CEZAR's spunea...

:((((((
Buna Alina!
Sa ma scuz ... n-are rost. Cine se scuza se acuza, nu ?
Voi incerca sa fac cumva sa ma schimb, sa nu fiu exmatriculat :) !
La tine chiar mi-as fi dorit sa ajung! E timbrul care-mi place, sunt versurile care-mi reverbereaza, e candoarea privirii tale mai ales cand canti, e zambetul tau putin trist si ... Si de mai stiam si de folk-lor ...(am vazut abia acum pe blogul tau - iar mea culpa !)
Si coolmea coolmilor ... am auzit c-a fost si liniste ...
Inchei cu o prelucrare dupa DANIel FaT (cum altfel): " N-am pierdut nimic, sunteti inca in viata, esti de la A la Z!"

Anonim spunea...

Heiii Cezar - hai, bine, nu te las repetent - oricum ai o nota buna - sa zicem la "impresia artistica" - pentru ca ai fost foarte atent data trecuta:)
Mersi pentru aprecieri si la noi revederi!
Inca A.Z.

pantacruel spunea...

nimic nou pe frontul de (v)est? :)

Anonim spunea...

Mai nimic nou pe "fontul" de vest si multe ganduri pe "fruntea" de est. Nu gasesc energie sa le astern - astept primavara asta sa imi dea un imbold solar, dar se cam codeste.
Vad insa ca dumneata ai activitate...:)

pantacruel spunea...

eu? da, scriu toate tampeniile care mi se nazaresc :p

Ambasadoarea spunea...

Si ce frumoasa e ... poza! ;;) O sa vin odata sa te aud, prea ma faci curioasa!

Anonim spunea...

Hi,hi!Mersi! Mi-ar placea mult sa vii!